moje narozky 4. 8.

a blogu narozky 5. 2

http://bonboneq4ewer.blog.cz/0908/1-sonc-2-kolo hlásněte pro mě . jsem tam z Fabianem Hablingem- Killerpilze

Planety 1.část

25. března 2009 v 16:52 | Wikolka |  Planety a Technologie

Abydos

Abydos je první planetou, kterou lidé ze Země navštívili. Místní obyvatele sem zavlekl goa'uld Ra, aby mu zde těžili minerál, zvaný naquadah. Hvězdná brána se na této planetě nachází v pyramidě, která slouží k přistávání goa'udských mateřských lodí. Kolem planety obíhají tři měsíce a den zde trvá 36 pozemských hodin. Na poušti žijí podivná zvířata, kterých Abydosané využívají. Daniel Jackson zde také objevil jakousi "mapu Hvězdných bran", která umožnila lidem prozkoumávání nových planet a objevování nových civilizací.
Celá planeta však byla v díle 6x22 - Full Circle zničena Anubisovou mateřskou lodí, naštěstí se jeho obyvatelům podařilo za pomocí Omy Desaly povznést.

Altair

Atmosféra na Alrairu byla zamořena, a proto si zdejší obyvatelé vybudovali rozsáhlý podzemní komplex. Svou mysl přesunuli do uměle vytvořených těl. Časem většina Altaiřanů komplex opustila a odešla bránou, až na jednoho - Harlana. Ten po příchodu SG-1 vyrobil jejich kopie, aby mu pomáhali udržovat podzemní komplex, který se po dlouhých staletích začal rozpadat.

Argos

Planeta, která trochu připomíná klima Středomoří. Goa'uld Phelops sem přivedl obyvatele a zkrátil jim délku života pomocí nanotechnologie na pouhých na 100 dní. Díky tomu mohl v krátké době prostudovat, jak se lidská rasa bude vyvíjet v průběhu tisíců let.

BP6-3Q1

Planeta s moderní civilizací. Místí rasa zde byla vyhubena obrovským nebezpečným hmyzem. Po píchnutí tímto hmyzem proběhne v lidském těle transformace DNA a zrodí se dalších deset tvorů připomínajících velké komáry.

Cimmeria

Cimmeria je planeta, jež je pod ochranou asgardů. Goa'uldi i jaffové se sem bojí vstoupit, neboť se zde nachází zařízení - tzv. Thorovo kladivo, které chrání místní obyvatele tím, že když zjistí přítomnost goa'ulda, tak jej transportuje do labyrintu, na jehož konci je goa'uld vyjmut z těla hostitele a jaffa bez symbionta zemře.
Cimmerianci jsou mírumilovní lidé, věří v Thora, jako ve svého boha. Kvůli Teal'covi bylo kladivo zničeno a planetu obsadil goa'uld Her-ur. Teamu SG-1 se podařilo za pomocí Gairwyn kontaktovat Thora a osvobodit tak planetu od goa'uldů.

Delmak

Delmak je domovská planeta goa'ulda Sokara. Shromažďoval zde svou armádu. Apophisovi se podařilo po odstranění Sokara získat vládu nad Delmakem.

Edora

Oběžná dráha Edory prochází pásem asteroidů, což každý rok způsobuje tzv. "ohnivý déšť". Po každých 150 letech se Edora přiblíží tomuto pásu asteroidů natolik, že začnou padat na její povrch. Na planetě jsou rozsáhlé lesy a v půdě se nachází

Euronda

Na Eurondě již řadu let zuří občanská válka. Euronďané chtěli po Zemi, aby jim pomohla tuto řadu let trvající válku vyhrát. Podařilo se však zjistit, že Euronďané tuto válku začali, neboť chtěli celou planetu jen pro sebe.

Hanka

Na planetě zvané Hanka ( P8X-987 ), která je poblíž černé díry, prováděla řadu let genetické pokusy Nyrrti. SG-7 zde zřídila observatoř pro pozorování černé díry. Po příchodu Nyrrti byli všichni i SG-7 zavražděni. Přežila pouze jedna dívka, které Nyrrti implantovala výbušninu s tím, že ji SG-1 vezmou na Zemi. To se stalo.Avšak vše dopadlo dobře a dívka přežila. Planeta má výbornou faunu.

Hedante

Planetu Hedante používali Taldořané jako vězení. Nenachází se zde DHD, a tak je znemožněn útěk komukoli, kdo se sem dostane. Každý den se sem Hvězdnou bránou dodává vězňům jídlo. SG-1 je sem také poslána. Sam se podaří za pomocí Liney vyrobit dostatečné množství energie a utéct na Zemi.

Chulak

Chulak je planeta Apophisových jaffů. Jsou zde také rozsáhlé lesy a chrámy, ve kterých jsou uchovávání nedospělí symbionti. Z Chulaku pochází i Teal'c, který býval Apophisovým prvním mužem. Apophis sem zavlekl v díle Děti bohů Sha'uri a Ska'aru, aby z nich učinil hostitele.

Juna

Juna byla obsazena Her-urem až do té doby, než sem přišla SG-1 a pomohla zdejším obyvatelům ke svobodě. Po odchodu SG-1 si planetu přivlastnil další goa'uld - Cronoss. Ten byl za pomocí kopií SG-1 zabit a místní lidé mohou žít opět svobodně.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Líbí se ti blogík?????

Jo
Trochu
Ne

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články